Werkwijze

uitgeverijvooruitVoor een stijlvol, vrolijk en inspirerend jubileumboek gaan we eens goed zitten.

We gaan uit van een feestelijke gebeurtenis. Een jubileum. Een uniek project. Een groep mensen die samen iets bijzonders hebben verricht. De verhalen die daarbij zijn ontstaan.
Aan het einde van de rit ligt er een kant en klaar jubileumboek met ISBN en NUR, keurig gedrukt en in dozen aangeleverd om uit te delen aan iedereen die er eentje mag krijgen. Of om te verkopen natuurlijk. Afhankelijk van de hoeveelheid aangeleverd materiaal en de bijzondere wensen voor een mooi boek duurt zo’n proces drie tot negen maanden.

Een jubileumboek haalt toekomstdromen dichterbij

Werkwijze uitgeverij

We voeren gesprekken met de mensen waar het om gaat. Voor de persoonlijke verhalen, maar ook om de sfeer te proeven. Daardoor past het jubileumboek straks helemaal bij het bedrijf of de organisatie die een feestje te vieren heeft.
We zoeken zorgvuldig beeld uit. Foto’s die goed weergeven wat er allemaal veranderd is in de loop der jaren. En als dat beeld er niet is, dan laten we illustraties maken.

Netwerk creatievelingen

Uitgeverij Vooruit heeft een goedgevuld netwerk van creatieve geniën: tekenen, schilderen, fotograferen, teksten schrijven, interviews houden, vormgeven, een gedichtje maken… ze kunnen het allemaal. We halen ze er bij zodra dat nodig is en geven ze heldere instructies voor hun bijdragen. Wij zorgen dat alle details goed op elkaar aansluiten.
Als het kan doen we alles in overleg met de opdrachtgever. Als die daar geen tijd voor heeft dan hakken we zelf knopen door.
We kennen het woord ‘deadline’, dus dat boek is op tijd af. Zeker weten.

Vast contactpersoon

Door deze werkwijze zijn er weliswaar veel enthousiaste mensen betrokken bij het project, maar de klant heeft altijd te maken met een enkele contactpersoon van Uitgeverij Vooruit. Lekker overzichtelijk. Als er ergens een misverstand ontstaat lost die contactpersoon het op, in goed overleg met alle betrokkenen natuurlijk.
Trouwens: we vragen van de klant ook altijd een enkele contactpersoon om mee te overleggen. Zo blijft het hele proces overzichtelijk en snel. Dat moet ook bij een project waar een deadline aan zit!

Zo goedkoop mogelijk

We zorgen voor de allerbeste prijzen voor het hele project, zodat er geen cent teveel wordt uitgegeven aan zo’n prachtig jubileumboek dat nog jarenlang inspiratie geeft voor de toekomst. De klant betaalt uitsluitend de werkelijke kosten en krijgt desgewenst de beschikking over de volledige oplage. Dat is nog eens overzichtelijk.

Vraag ons om een afspraak, dan bespreken we hoe Uitgeverij Vooruit uw geschiedenis naar de toekomst kan brengen met een prachtig boek.